1) Olen pyrkinyt tekemään jokaiselle onnittelukortin, kun on tullut viesteissä tuhatluku täyteen. Aikaisemmin olen laittanut ne tuonne chat-ketjuun mutta ajattelin että jokaisen on mukava muistella milloin nuo virstanpylväät on saavutettu. Laitoin tähän mennessä saadut kortit tuonne Fanit-osioon, jokaisen omaan esittelyketjuun (eli Midjuskan, Sirun ja Moonun). Sieltä ne löytää helpommin kuin satojen viestien joukosta chatistä. Tulevat onnittelut tulen laittamaan suoraan tuonne Fanit-osioon.
Niille, joilla ei ole esittelyä tehtynä, laitan onnittelut edelleenkin chattiin.
2) Alunperin tein foorumille onnitteluita aina kun viesteissä täyttyi tuhatluku. Minun mielestäni se oli riittävä väli ajatellen kuinka pieni porukka foorumilla pyörii. Viestejä näyttää nyt kuitenkin tulevan niin paljon lyhyellä aikavälillä, että nuo tuhatluvut vilisevät hujauksessa.
Ajanpuutteen vuoksi en ehdi tehdä noita onnitteluita niin ahkerasti kuin haluaisin, joten pitkitän noiden onnitteluiden tekemistä siten, että esittelen uuden 5000 tuhannen viestin välein (eli seuraava onnittelu olisi kun 15000 viestiä tulee täyteen).
Tietenkin voimme onnitella itseämme ja muita aina kun on juhlittavaa mutta itse yritän juhlistaa noita lukuja kuvallisessa muodossa nyt vähän harvemmin.
--Alix kiittää ja kumartaa--

Toi on niin sun näkönen ku olla ja voi. Noista kuvista tulee nimenomaan sä mieleen 

Huulikikkaa, paljasta pintaa ja pari virallisempaa kuvaa, mmhm... kuola valuuu
Ja zombbarille myös tonnionnittelut!