5000 viestiä!

Uudet jäsenet, lukekaa tämä osio ensimmäiseksi kun rekisteröidytte! Foorumin ylläpitäjät ja moderoijat voivat tiedottaa tässä foorumiin liittyviä asioita.

Valvojat: Midjuska, Siru84

5000 viestiä!

ViestiKirjoittaja AlixBurn » 20 Tammi 2013, 11:46

Onneksi olkoon kaikille foorumilaisille: olette olleet tekemässä tätä hienoa tulosta! Iso ryhmähalaus kaikille tästä: Kuva

Kuva
~ Joskus ei vaan auta, vaikka mitä tekis... ~

Kuva
AlixBurn
Päällikkö
Päällikkö

ViestiKirjoittaja Midjuska » 20 Tammi 2013, 12:06

:omg: :omg: :omg: Mikä kuva!! Jessus zeko. Nyt jos olis ollut kärpäsaika, olis saattanut lentää muutamat pörriäiset suuhun, kun oli monttu sen verran ihastuksesta isolla auki O.o kieliulkona. Vihreä paita :omg:. Tuo korvaamattoman ihana hymy....oih! inlove

Mut joo hyvä me!!!!!! hesse_yahoo
Kuva
Kuva
Sinä oot se, mihin loppuu kohtuus, mistä alkaa hulluus.
Midjuska
Pääpahis
Pääpahis

ViestiKirjoittaja Collidestory » 20 Tammi 2013, 13:36

Aliiiiixxxxx!!!! Tämä oli parhain edit ikinä. Mä hukun kuolaani täällä. zeko zeko inlove love5 zeko zeko Vooiiih. Mä niin rakastan tuota vihreää paitaa, mä niin rakastan Petteriä.. kuolavaluu Uuuuuh. En kestä. :omg: zeko zeko Siis katsokaa tuota hymyäkin. Ja kuvitellaa se rintakehä siellä paidan alla.. zeko Heeelp.

Ps. Ja niin.. Onnea himopostaajat. party
Collidestory
Petskun pyydystäjä
Petskun pyydystäjä

ViestiKirjoittaja AlixBurn » 20 Tammi 2013, 13:40

Collidestory kirjoitti:Aliiiiixxxxx!!!! Tämä oli parhain edit ikinä. Mä hukun kuolaani täällä. zeko zeko inlove love5 zeko zeko Vooiiih. Mä niin rakastan tuota vihreää paitaa, mä niin rakastan Petteriä.. kuolavaluu Uuuuuh. En kestä. :omg: zeko zeko Siis katsokaa tuota hymyäkin. Ja kuvitellaa se rintakehä siellä paidan alla.. zeko Heeelp.

Ps. Ja niin.. Onnea himopostaajat. party

Minä jotenkin arvasin että tuosta vihreästä paidasta tulee sanomista pahatmielessa.

Kuva
AlixBurn
Päällikkö
Päällikkö

ViestiKirjoittaja Nasu » 20 Tammi 2013, 13:50

Jee! Apua, Petteri on niin hyvännäköinen faint kieliulkona
Nasu

ViestiKirjoittaja Hörtsy » 20 Tammi 2013, 14:38

Hyvä me! party Ja kiitos Alix vihreästä paidasta! kieliulkona
Kuva
Hörtsy
Petterin bestis
Petterin bestis

ViestiKirjoittaja esuppi » 20 Tammi 2013, 14:48

On se hienoa, että on saanut liittyä tämmöiseen porukkaan hesse_clap2, joten siis onneksi olkoon party. Kiitos tuosta vihreästä paidasta sekä jumalaisesta hymystä sydansade
Kuva
Kuva Kuva

Avatar by: Siru84 Banner by: Siru84/AlixBurn
esuppi
Mysteerijäbä
Mysteerijäbä

ViestiKirjoittaja AlixBurn » 20 Tammi 2013, 15:32

esa kirjoitti:On se hienoa, että on saanut liittyä tämmöiseen porukkaan hesse_clap2, joten siis onneksi olkoon party. Kiitos tuosta vihreästä paidasta sekä jumalaisesta hymystä sydansade

Kiitokset kaikesta edellä mainitusta tsih. Etkä sinäkään hullumpi ole, joten ihan hyvin joukkoomme sovit. peukku

zomboid kirjoitti:Mä oon varmaan ainut, joka ei tee totaalikuolemaa heti nähdessään ton vihreän paidan Eliaksen päällä :lol: Mutta toi hymy taas puolestaan.......... sydansade zeko Tähän ei tarvi sanoja, tiedätte kyllä, mitä mä ajattelen.

ps. Onnea me, onnea Petterilä! party

En minäkään heti ensimmäiseksi olisi tuon vihreän paidan perään kuolaamassa, mutta kyllä se hyvä kakkosena tai kolmosena... tai ehkä nelosena tulee, sen valkoisen märän t-paidan ja Sven-Petterin pinkin hihattoman ja... en mä tiedä olisiko tuossa vielä jotain ennen tuota vihreää paitaa. Ajattelin kuitenkin muiden iloksi tuon vihreän paidan tunkea onnitteluun. :lol:

Tuo hymy minut kyllä hurmaa inlove.

Kuva
AlixBurn
Päällikkö
Päällikkö

ViestiKirjoittaja Siru84 » 20 Tammi 2013, 16:14

Uiiih ihana tuo banneri wirnwirn Onnea Petterilä! hali_love
Siru84
Petterilän Pomo
Petterilän Pomo

Paluu Foorumin säännöt & tiedotteet